четвер, 30 січня 2020 р.

Удосконалення та підвищення ефективності освітнього процесу засобами краєзнавства

Змінюються часи, епохи, люди … Але вічним залишається прагнення людини до добра, любові, світла, краси, істини. Найбільше щастя для школи і батьків – виростити компетентних, здорових і добропорядних дітей.
Реформування системи освіти в Україні нині набуло глобального характеру. Оновлено цілі та завдання, які закріплено в Державних стандартах базової та повної середньої освіти, що мають за мету формування в учнів почуття власної гідності в результаті осмислення соціального та морального досвіду минулих поколінь, розуміння історії і культури України в контексті історичного процесу.
Педагогічний колектив Бірківської філії КЗ «Олександрівське НВО №2» переконаний, що реалізувати завдання, поставлені перед освітянами можливо, широко впроваджуючи краєзнавчий принцип освітньої діяльності, саме тому вважаємо тему нашої інновації актуальною.

Краєзнавчі дослідження – продуктивна, ефективна, універсальна, багатоаспектна складова освітнього процесу.
Краєзнавство розглядається не як тимчасовий компонент методики навчання, а як систематична, цілеспрямована, спільна навчально-виховна та навчально-пошукова діяльність учнів і учителя.
Краєзнавство – збір, накопичення і популяризація відомостей про певну територію з різних точок зору: географії, геології, рослинного і тваринного світу, історії, літератури, культури, мистецтва тощо.
Існує кілька визначень цього терміну, зокрема: краєзнавство – це комплекс наукових дисциплін, різних за змістом і методами дослідження, таких, що ведуть до єдиної мети – наукового і всебічного пізнання краю.
Краєзнавство – могутній науковий рух із популяризації знань про край, регіон. Краєзнавство є громадським рухом, основними завданнями якого є практичні дії зі збереження екологічної, географічної, історико-культурної спадщини краю, відродження духовності, історичної памяті.


Немає коментарів:

Дописати коментар